۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

امام جمعه موقت شاهرود:

کتابخانه‌های شاهرود فرسوده هستند/ ۳شهرک نیازمند کتابخانه

کتابخانه‌های شاهرود فرسوده هستند/ ۳شهرک نیازمند کتابخانه

شاهرود- امام جمعه موقت شاهرود از کمبود و فرسوده بودن کتابخانه‌ها در این شهر انتقاد کرد و گفت: مسئولان استانی در ساخت کتابخانه سه شهرک ولیعصر، بهارستان و بهشتی تعجیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی با بیان اینکه این فرصت خوبی که به وضعیت کتابخانه های موجود در شهر رسیدگی شود، ابراز داشت: کتابخانه مرکزی واقع در خیابان ۲۲ بهمن این شهر فرسوده و نیازمند تعمیر اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه مسئولان استانی باید نسبت به مقوله کتاب و کتابخوانی و ارتقا فرهنگ مطالعه با ایجاد زیرساخت‌های مناسب اقدام کنند، افزود: سه شهرک بزرگ شاهرود فاقد این زیرساخت هستند و از مسئولان انتظار می‌رود برای رسیدگی به این موضوع فوراً اقدام کنند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه شهرک‌های بهشتی، ولیعصر و بهارستان فاقد کتابخانه هستند، ابراز داشت: برای خیابان مزار نیز می‌بایست این زیرساخت ایجاد و امکان دسترسی عموم از هر نقطه شهر به کتاب و کتابخانه فراهم شود.

نظری ضمن بیان اینکه روز کتاب و کتابخوانی ۲۴ آبان ماه مصادف با سالروز بزرگداشت علامه طباطبایی است، تصریح کرد: صاحبان اندیشه و اساتید دانشگاه را به بررسی دقیق و عمیق آثار بزرگانی نظیر علامه طباطبایی توصیه می‌کنیم.

وی بابیان اینکه کتاب «تفسیر المیزان» یکی از آثار ارزشمند این اندیشمند بزرگ است، افزود: این فرصت خوبی تا عموم مردم به خواندن آثار شخصیت‌های برجسته علمی کشور روی آورده و با مطالعه عمیق عمق اندیشه‌های ژرف این ادیبان را بیشتر بشناسند.

کد خبر 5935095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha